U17

Hejhehj alla glada!
I dag så har jag spelat U15 och i går så spelade  jag U17 och har kmr bilder:

Dagen börjde med match mot Sollentuna där minn lag vann (mitt lag=tessi, madde, linnea, steffi(som fick spela med oss för första gången), pao, leyla och jag) Vi vann. Sen kmr jag inte i håg så mycket mer eller vi dömde en match i gruppen ( ooh bra minne(:) Se bild över. Tagen av mig. (bortse från mina ben) Juste vi spelade mot kolbäck och vann. Vi vann gruppen :D men då fick vi möta det andra laget som kom yvåa i sin grupp. Vi förlora. Fick då spela mot kolbäck igen. Vi vann :) vi vart sjuktglada (osärigöst glada)

hahaha. Vi kom trea. Det andra laget spelade final mot Södertälje och förlora . Men det gjör ju inget. men nu ska jag skriva i min blogg (www.friidi.blogg.se
Vi ses  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0