Volleytime

Hejsan.
Nu har jag duschat och ätit så nu kmr bilderna från idag och i går. En liten bilddagbok.

Pao och Hedda i bilen
Första dagen hade vi sov morgon. Jag och mamma gick en liten promenad innan Sofias pappa hämtade mig. Sen bar det av mot Södertälje. När vi kom fram så fick vi vänta ett tag . Det vara några gubbar (hah) som spelade. Kanske inte ska beskriva precis men anyway. Vi träninde i kanske 1 och en halv timme . Som vilade vi i en timme. Jag och sofia lekte lite med kameran:

Vi hoppar. hihi.
Sen fortsatte träningen. Kmr inte riktigt i håg vad vi gjorde menmen. Sen skjutsade paos pappa hem oss (oss=Jag, Pao, Sofia och Hedda. Malin var sjuk)
Hemma så duschade jag ochså.
Nästa dag så kom Malins pappa olof och hämtade mig hos pappa. Malin var också med. Är nu frisk. Pao och Hedda satt redan i bilen. Vi åkte och hämtede sofia i väsby. 

 I södertälje tränade vi. Efter en stund så gick vi och åt pizza. Efter maten så gungade jag och Sofia på någon slags gunga:

hihihi.Fast  jag blev heelt blöt i baken. Det såg ut som jag kissat på mig. Så här jag jag hem:

väldigt snyggt utan byxor och kallt var det också..
Sen forsatte träningen. Det sista vi gjorde va att köra mot killarna. Vi delade in oss i 2 lag. Några fick mixa sig med killarna i ett lag. I mitt lag var det. Sara, Malin, Emilia, Jossan, Amanda och jag. Vi förlora mot det ena killaget men vann mot det mixade laget. Det anralaget (Sofia, Rebecca, Pao, Hedda, Frida och Isabella) Vann båda sina matcher. Haha, Tjejerna vann mot killarna.
Sen bar det av hemmot igen. Nu ska mamma snart träna u17. Jag stannar hemma.
Vi ses♥

Kommentarer
Postat av: sofia

balla brudar

2008-11-03 @ 16:22:14
URL: http://skew.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0